Toitumine | Sinu treener

Tervise heaks: kolm maitsvat banaanismuutit 

Toimetas Silja Paavle, 1. aprill 2020, 13:43
Foto: Unsplash
Smuutid oma kiiruses, lihtsuses ja tervislikkuses on geniaalsed leiutised. Siit leiad kolm korduvalt läbi katsetatud banaanismuutit – banaan annab smuutile mõnusa kreemja konsistentsi ja täpselt paraja magususe.

Taimse Teisipäeva kolm banaanismuuti retsepti toetavad tervist, valmivad mõne minutiga ja aitavad leida lahenduse juba pruunikaks tõmbuvale banaanikobarale. Seejuures on hea meeles pidada salanippi: igasse smuutisse võiks enne blenderdamist lisada supilusikatäie linaseemneid või chia seemneid. Nii saad joogi, mis sisaldab ohtralt ülitervislikke rasvhappeid ja mineraalaineid.

Banaani-marja-ananassi smuuti

Pane blenderisse küpsemapoolne banaan, peotäis külmutatud maasikaid või muid meelepäraseid marju, pool tassi ananassikuubikuid (sobivad ka külmutatud) ja tass taimset piima. Lase blenderil viis minutit oma tööd teha – ja voilà – maitsev vahepala ongi valmis.

Roheline banaanismuuti

Selle eriti tervisliku ja toitva smuuti saad, kui lisad blendrisse ühe banaani, pool avokaadot, pool õuna ja peotäie spinatit. Vedelikuna võid kasutada kas tassitäit vett või taimset piima.

Oranž hapukas smuuti

See vitamiinidest pakatav smuuti sisaldab üht banaani, pisemat apelsini, poolt porgandit ja kaks supilusikat astelpajumarju. Vedelikuna sobib sellesse smuutisse kõige paremini tass vett.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee