Sinu treener

LAISKADELE: neli viisi, kuidas end lihtsalt vormi viia 

Liigume.ee, 2. märts 2020, 10:47
Foto: PantherMedia/Scanpix
Selleks, et sa tervisest pakataksid, ei pea tingimata paastuma ega jõusaalis, veremaitse suus, rauda väänama. Fitsugar.com soovitab nelja lihtsalt nõksu.

Kaitse südant magamisega!

Vajad head ettekäänet põhku pugemiseks? Napp ööuni ei tee mitte üksnes piredaks ja loiuks, vaid toob kaasa ka infarktiohu. Norra teadlaste uurimusest selgus, et neil, kes hommikul virgena ei ärka, on 27% suurem südamerabanduse oht. Regulaarsed häired magama jäämisel ja põhjalikul põõnamisel suurendavad ohtu veelgi.

Peleta pekki valguga!

Valgu lisamine menüüsse on salajane dieedirelv. See tekitab täiskõhutunde ning seega pruugid toidukorra jooksul vähem kaloreid. Kuna valgud on lihaste ehitusmaterjal ja lihaste säilitamiseks kulub rohkem kaloreid kui peki säilitamiseks, kiirendab lihas ainevahetust. Pealegi on valgurikkad toidud tulvil tsinki ja B-vitamiini, mis tugevdavad immuunsüsteemi.

Roki treeningu saatel!

Muusika ergutab sind treenima, olgu see siis musklitrenn, jooga või jalutuskäik. Londoni teadlased leidsid, et need, kes trenni saateks energilist muusikat kuulasid, treenisid 15% kauem.

Turguta aju šokolaadiga!

Oled šokohoolik? Su salapahe võib elupäästjaks osutuda. Hiljutine uurimus näitas, et neil, kes kõige rohkem šokolaadi söövad, on 37% väiksem oht südamehaigustesse jääda. Insuldioht vähenes 29%. Lisaks parandavad šokolaadis sisalduvad flavonoolid aju verevarustust ja muudavad mõttetöö vilkamaks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee