Foto: Tiina Kõrtsini
Kai Ilp, ajakiri Tiiu | Video: Tatjana Iljina 29. märts 2020 16:53
Jõuharjutused võiksid kuuluda teie igapäevasesse võimlemiskavasse. Need vormivad inimese lihaseid ja suurendavad ka luutihedust.

Ostke endale hantlid ja pange need nähtavale kohale, näiteks peeglilauale. Aeg-ajalt peeglisse vaadates tehke ka hantlitega mingi vahva jõuharjutus. Kui hantleid ei ole, võite selle asemel kasutada näiteks väikeseid täidetud veepudeleid.

Harjutus biitsepsile

  • Võtke sisse lähteasend: hoidke hantlitega sirged käed all. 

  • Sisse hingates kõverdage käed, välja hingates langetage käed. 

  • Tehke harjutust kolm seeriat, igas kümme kordust. Algajale sobivad 1–1,5 kg hantlid.

  • Mõnusat jõutreeningut!

____________________

Tekst: Kai Ilp, seenioride võimlemise treener (piltidel)
Jumestus: Gethe Rohumägi
Stiil: Aija Kivi
Fotod: Tiina Kõrtsini
Video: Tatjana Iljina