Sinu treener

KAALUST ALLA: milline trenn on parim? 

Liigume.ee, 15. veebruar 2020, 06:50
Foto: PantherMedia/Scanpix
See, milline treening aitab paremini kaalust alla võtta, on igipõline vaidlus. Ühed arvavad, et aeroobne treening toob saledama piha kõige kiiremini, teiste meelest on kaalulangetajaile parim rohkem ainevahetust mõjutav vastupidavustreening. Mida räägivad teadlased?

Duke’i ülikooli uurijad tegid katse 119 rasvunud täiskasvanuga ning leidsid, et üleliigsete kilode kaotamiseks on kõige efektiivsem aeroobne treening või aeroobse treeningu ja jõutrenni kombinatsioon, kirjutab Huff Post.

Uuringus osalejad tegid vaid kolme erinevat tüüpi trenni: aeroobset treeningut 133 minutit nädalas, jõutrenni 180 minutit nädalas ning 313 minutit kombinatsiooni jõutrennist ja aeroobsest treeningus. Katsealuste tervisenäitajaid kontrolliti alati enne ja pärast trenni.

Nii jõutigi veendumuseni, et parim treening üleliigsetest kilodest vabanemiseks on aeroobne treening, sest selles trennis osalenud võtsid kaalust kõige rohkem alla. Kombineeritud treening viis samuti palju kilosid, kuid siiski vähem, kui aeroobne treening.

Jõutreeninguga kilosid eriti aga ei kaotatud, pigem võeti juurde.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee