Toitumine | Sinu treener

Kuidas mõjutab trennijärgne naps keha? 

Liigume.ee, 3. september 2020, 22:03
Foto: PantherMedia/Scanpix
Pärast pikka päeva on ju mõnus rüübata klaasike veini või õlut. Eriti pärast pikka töönädalat. Kuidas see mõjub aga rasketes treeningutes saavutatud tulemustele?

Ilmneb, et väike õlu või klaas veini treeningtulemusi ei nulli. Kui soovid aga tugevamaks saada, peaksid küll vähemalt pärast treeningut alkoholist loobuma, soovitab portaal My Fitness Pal. Seda põhjusel, et alkohol pärsib lihaste kasvamist soodustavaid protsesse.

Kõige parem oleks siiski, kui ootad alkoholi tarvitamisega veidi, sest alkohol soodustab vedelikupuuduse teket. Pärast trenni esmalt taasta keha vedelikuvarud. Siis söö. Ja alles siis küünita käsi napsuklaasi järele.

Üldises plaanis tasub aga teada, et alkohoolsed joogid kipuvad sisaldama kõike seda, mis kehale kasulikku ei anna, kuid kaalu tõusule aitavad kaasa küll.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee