Sinu treener

Hea nõu: kuidas ilma trennita kõhulihased trimmi saada 

Liigume.ee, 9. veebruar 2020, 13:52
Foto: PantherMedia/Scanpix
Vormis kõhulihaseid ei vaja me ainult kenama väljanägemise nimel, vaid kogu kere tugevana hoidmiseks. Hea uudis on see, et nende nimel ei pea tegema igapäevaselt sadu istessetõuse - ka lihtsaid argiseid toimetusi targalt tehes on võimalik kõhulihaseid mõjutada.

Kuidas, kirjutab Harvardi ülikooli terviseblogi.

* Vaata telekat põrandal istudes. Ja iga kord tee enne püstitõustmist üks kätekõverdus või istessetõus.

* Telefoniga rääkides pinguta kõhulihaseid. Või ka sõnumeid saates. Selleks seisa selg vastu seina (või kappi), suru selg tihedalt selle vastu ning pinguta kõhulihaseid.

* Tee sportlikke pause. Näiteks, kui ootad kohvimasinast kohvi tassi sirisemist, tee samal ajal kapi või külmiku najal mõned kätekõverdused. Samal ajal hoia kõhu- ja seljalihased pinges.

* Seisa targalt. Ükspuha, kas bussis loksudes või kassasabas seistes saad kõhulihaseid pingutada ja lõdvestada, seejuures keegi ei märka seda.

* Marsi kohapeal. Näiteks hambaid pestes ära jõllita niisama peeglisse, vaid aktiveeri kehalihased kohapeal marssides. 

* Seisa ja liigu sirgelt. Mida rohkem oma keha kontrollid, seda tugevamaks muutuvad ka lihased.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee