Liikumine ja tervis | Sinu treener

Teadlased kinnitavad: need viis tegevust aitavad kaalu kaotada 

Liigume.ee, 18. jaanuar 2020, 21:26
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui oskad õigesti toimida, võib su keha ka magamise ajal kaalu kaotada. Teadlaste tehtud katsed on leidnud viis tegevust, mis seda igatahes kindlasti soodustavad.

1. Püüa toolilt rohkem tõusta! Kui sa ei istu päev otsa toolil nagu tukunui ning leiad võimalusid sagedaseks püstitõusmiseks, kulutad sa rohkem kaloreid ning ka kaalulangus on kiirem tulema, kirjutab The Sun.

2. Vähenda stressi. Kui hoiad stressi kontsolli all, et tõuse su organismis nende hormoonide tase, mis soodustavad kaalu kogunemist.

3. Osale HIIT treeningutes. Päris mitmed uuringud on leidnud, et ka lühikesed HIIT treeningud aitavad kaalu kaotada. Ühe läbiviidud katse tulemused kinnitasid lausa, et 23-minutine kõrge intensiivsusega intervalltreening võib olla tõhusam kui tavapärane 41 minuti pikkune treening. 

4. Joo vett. Kui jood piisavalt, ei kogu keha vett tagavaraks. Samuti aitab vesi ainevahetust kiirendada.

5. Planeeri söögikordi. Kui võtad tööle kaasa oma tervisliku toidu, on kindlam, et sul on sissesöödavatest kaloritest ülevaade ning ka kaal püsib kontroll all.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee