Toitumine | Sinu treener

Millised toidud aitavad pärast treeningut lihastel taastuda? 

Liigume.ee, 21. jaanuar 2020, 23:08
Ühe päeva kogus võiks olla umbes 30 grammi pähkleid.Foto: Panthermedia
Kui oled nõuks võtta end korralikult treenida, pööra tähelepanu ka toitumisele - on näiteks olemas mõned toidud, mis aitavad pärast treeningut lihastel paremini taastuda ja sedaviisi ka tõhusamalt areneda. Näiteks võib abi olla nendest neljast asjast.

1. Pähklid annavad lihastele vajalikke valke ja rasvu. Samas ei tohiks pähklitega liialdada, sest liigne rasvade tarbimine pole ka hea. Ühe päeva kogus võiks olla umbes 30 grammi pähkleid.

Ühe päeva kogus võiks olla umbes 30 grammi pähkleid.Foto: Panthermedia

2. Munad sisaldavad valke, tervislikke rasvu ja vitamiini B12. Kõiki neid aineid vajavad lihased kasvamiseks.

MunaFoto: MARI LUUD

3. Puuviljad, eriti just puuviljadest saadav vedelik aitavad lihastel tõhusalt taastuda, sest erinevalt veest saab nendest ka erinevaid vitamiine ja mineraale. 

PuuviljadFoto: Robin Roots

4. Kodujuust on rasvavaene, kuid samas saab sellest kätte lihastele tarviliku valgukoguse.

KodujuustFoto: TIINA KÕRTSINI

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee