Sinu treener

Seitse treeningut, mis aitavad kaamosest tingitud energiapuudust leevendada 

Liigume.ee, 11. jaanuar 2020, 22:06
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kõige tüüpilisem vabandus trennist loobumise puhul kõlab: „Ma olen liiga väsinud.“ Võib-olla seepärast, et see tundub kõige loogilisemana. Treenimine eeldab energiat ja loomulikult ei soovi me kurnatuna niigi väheseid energiavarusid kulutada.

Samas unustatakse, et füüsiline aktiivsus võib tegelikult energiat hoopis juurde anda. Väsimuse korral soovitatakse katsetada järgmisi treeninguid: 

Grupitreening

Grupitrenn on lõbus, motiveeriv ega nõua väga suurt pingutust. Kõik sõltub loomulikult sellest, millises grupitrennis käiakse.

Jooga
Tavaliselt rahustav ja mitte eriti koormav. Jooga kaudu on võimalik luua side keha ja vaimu vahel. Päikesetervitusega alustades võib välja jõuda jõulise ning dünaamilise power-joogani.

Vesiaeroobika
Vesiaeroobika on veel üks rahustav grupitreeningu vorm, mida soovitame neile, kes tunnevad, et on treenimiseks liiga väsinud.

Kõndimine
Kõndimine on alahinnatud, kuid kiire jalutuskäik on alati suurepäraseks valikuks, eriti kui ilm on ilus, sest see tõstab tuju.

Vahtkummil rullimine
Eriti efektiivsed on need harjutused, mis keskenduvad puusadele, pahkluudele ja selgroole. Üldiselt pole harjutused väga kurnavad, kuid aitavad parandada liikuvust ning tugevdavad lihaskudet.

Uinak
Mitmed personaaltreenerid soovitavad väsinud klientidel treeningust loobuda ja selle asemel puhata. 90 protsendil juhtudest aitab treeningnäitajaid parandada korralik puhkus. Personaaltreener Chanel Collette Carter märgib, et mõne tema juhendatava kaalunäit hakkab paremuse poole liikuma pelgalt seepärast, et viimaks hakatakse ööpäevas 7-8 tundi magama.

Harjutused keharaskusega
Suurepärane trennile pühendatud veerandtund koosneb neljast erinevast kümne kordusega keharaskust rakendavast harjutusest, mida tuleks korrata kolm korda. Personaaltreener Ashley Pitt soovitab hoiduda suurte raskuste tõstmisest ja keskenduda väiksema intensiivsusega harjutustele, mida saab teha keharaskust rakendades.

Tantsimine
Olgu selleks siis hiphop- või mõni muu tantsukursus, lisaenergiat on võimalik ammutada sealt kamaluga. Tantsimisel on veel üks hea omadus – sa ei taju, et treeniksid. Selle asemel tunned, et lõbutsed. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee