Sinu treener

Seitse kentsakat tegevust, mis aitavad kaalu kontrolli all hoida 

Liigume.ee, 11. jaanuar 2020, 18:03
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kaalu langetamiseks ei pea ilmtingimata järgima rangeid dieete - ka pisikesed ja üsna mõttetuna tunduvad tegevused võivad sind sellel teel aidata. Eriti sobivad need laiskadele, kes end dieetideks kokku võtta ei suuda.

* Joo rohkem kohvi. Teada tõde on, et kofeiin aitab kaloreid põletada, soovitab Women’s Health Magazine. Kui sulle kohv ei meeldi, rüüpa teed - ka see sisaldab seda ainet.

* Vaheta arvutitool istumspalli vastu. Kui istud suurel võimlemispallil, põletad hulga kaloreid. Kõige efektiivsem on vahetada arvutitool selle vastu ning treenida end samal ajal, kui teed näiteks mõttetööd.

* Vaata, mida suhu topid. Kui suudad ühel-kahel päeval nädalas loobuda näiteks saia või magusa söömisest, ei ole muutused kehakaalus mägede taga.

* Keera toatemperatuur jahedaks. Kui toas on 17-18 kraadi sooja, tegeleb keha ka rasvapõletusega.

* Söö vürtsikaid toite. Vürtsid muudavad ainevahetuse kiiremaks.

* Õpi lõõgastuma. Stressis keha ei suuda kaloreid põletada.

* Nihele. Kui kontoritöö kõrvalt ei saa ringi liikuda, siis nihele lihtsalt oma toolil - see on ikka parem, kui liikumatult ühe koha peal istumine.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee