Toitumine | Sinu treener

Personaaltreener soovitab: retsept, mis järgib ideaalselt taldrikureeglit

Toimetas Silja Paavle, 9. detsember 2019, 16:29

2 KOMMENTAARI

p
Praktik/ 10. detsember 2019, 17:14
Sealiha sööd ja varsti oled pôrssake
e
Elle/ 10. detsember 2019, 16:38
Ma ei tea kumb siis luiskab, kas Rakvere või Tallegg ... võrdlesin tootepakendeid, kaloreid kanas vähem ja ei ole sealihas valku rohkem, rohkem on rasva: 100g toodet sisaldab keskmiselt Energiasisaldus 439 kJ / 104 kcal Rasvu 1,6 g Sh küllastunud rasvhappeid 0,5 g Süsivesikuid 0,3 g Sh suhkruid 0,2 g Valke 22,1 g Sool 0,1 g Rakvere: Keskmised toiteväärtused 100 g toote kohta Energiasisaldus 547 kJ / 130 kcal Rasvu 5 g Sh küllastunud rasvhappeid 1,2 g Süsivesikuid 0,3 g Sh suhkruid 0 g Valke 21 g Soola 0,13 g Seleen 9,0 μg (16% päevasest võrdluskogusest täiskasvanule)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee