Toitumine | Sinu treener

Veresuhkur kõigub? Harjuta end regulaarselt sööma! 

Liigume.ee, 12. detsember 2020 11:23
Foto: PantherMedia/Scanpix
Magusaisu ja kehakaalu kontrolli seisukohast on esimene ja kõige tähtsam asi püüdlemine ühtlase veresuhkru poole. See on võti magusaisust pääsemiseks ja ka õnnestunud kaalujälgimiseks. Ühtlase veresuhkruni jõudmiseks läheb tarvis regulaarset söömisrütmi ja õigesti komplekteeritud söögikordi.

Hommikut tasub alustada korraliku hommikueinega, olgu siis nälg või mitte, nii et veresuhkur tõuseks kohe sobivale tasemele, ja nõnda algab päev ühtlaselt. Kui hommikul ei ole kõht tühi, annab see märku, et hilja õhtul on söödud liigagi rammusalt. Teine võimalik seletus on, et organismi ainevahetus ja loomulikud signaalid (nagu küllastus- või näljasignaalid) on totaalselt segamini, kirjutab portaal Kodus.

Õnnestunud ja oma salenemistulemuse säilitanud kaalujälgijaid intervjueerides on tähele pandud, et kõik nad söövad igal viimasel kui hommikul hommikueinet. Igavesed kõhnujad seevastu jätavad sageli hommikusöögi vahele, mistõttu veresuhkru tase on häiritud kohe hommikust peale.

Enamikule sobib kõige paremini süüa 4–5 einet päeva jooksul. Kui süüa liiga vähe päeva jooksul, muutub õhtune söömine kontrollimatuks ja toidu kogused kasvavad suureks. Loe pikemalt siit.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee