Sinu treener

Kas sina tead, kuidas peaks treenima terve täiskasvanu? 

Toimetas Silja Paavle, 19. november 2019, 14:24
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kas sina tead, kuidas peaks treenima terve täiskasvanu? Fitclub jagab oma kodulehel Ameerika Spordimeditsiini Kollegiumi soovitusi.

Nende kohaselt, peaks treenimise käigus jälgima, et:

* treeningprotsess paneks tööle võimalikult palju lihaseid

* treening sisaldaks 20-60 min pidevat liikumist

* treening oleks regulaarne ehk treenima peaks 3-5 korda nädalsa

* treeningu intensiivsus peaks tõusma 60-80% maksimaalsest pulsisagedusest

* lisaks vastupidavuse treenimisele peaks kaks korda nädalas tegema mõõduka intensiivsusega jõutreeninguid

Treeningkoormus peab olema optimaalne - selline, mis tugevdaks tervist, tõstaks töövõimet, soodustaks organismi harmoonilist arengut ning aitaks pikendada eluiga.

Tasub samas aga meeles pidada, et liialt suur koormus mõjub organismile kurnavalt ja ohustab tervist. Mitteküllaldase koormuse puhul puudub aga areng ning treeningu käigus ei saavutata soovitud tulemusi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee