Sinu treener

Neli levinud viga, mida mehed kipuvad jõusaalis tegema (5)

Liigume.ee, 3. november 2019, 16:01
Foto: PantherMedia/Scanpix
Segajad, tähelepanu kõrvalejuhtijad ja muud tegurid, mis ei lase mehel efektiivselt trenni teha ja soovitud tulemusi saavutada. BroBible välja neli kõige enamlevinumat ja tülikamat viga, mida mehed kipuvad jõusaalis tegema.

Kõige esimene viga on see, kui mees uitab sihitult mööda jõusaali ringi, sest tal pole PLAANI. Ükski õige trennimees ei lähe kodust välja ilma kindla teadmiseta, milliseid harjutusi ja kuidas ta tegema hakkab. Leia endale eesmärk ja koosta selle saavutamiseks treeningplaan.

Teine segaja: mees on liimitud oma TELEFONI külge. Kas teed pärast iga harjutust selfisid, reageerid kõigile teadetele, saadad pidevalt inimestele tekstisõnumeid või kruvid sotsiaalmeediat – kõik see tapab su keskendumise ja hoiab sind jõusaalis kaugelt kauem kui vaja. Kui sul on vaja näiteks trenni taustaks muusikat, siis võta telefoni asemel spordikaaslaseks vana kooli MP3-mängija.

Enda ja oma trenni VÕRDLEMINE teistega. Ehk aitab see natuke motivatsiooni leida, aga inimeste vahtimine kaloreid ei põleta.

Lõpetuseks kõrvalda neljas segaja ja PEA SUU. Lõpeta rääkimine. Ära käi trennikaaslastele pinda ega riku oma enda trennialast keskendumist sellega, et jaurad teistega parimate trennijookide või jalgpalli MMi üle. Mine jõusaali, higista trenni teha ja tõmba minema.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee