Rohke oliivõli kasutamine suurendab kehas selle aine hulka, mis aitab kehamassiindeksil langeda. Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 26. november 2021 20:56
Saleda keha saavutamiseks ei tule ilmtingimata rasvu vältida - need kolm rasvast toiduainet aitavad sul pekke põletada. 

1. Oliiviõli sisaldab ohtralt vähktõbe ennetavaid polüfenoole ning südant tugevdavaid monoküllastumata rasvhappeid, kirjutab Obesity. Rohke oliivõli kasutamine suurendab kehas selle aine hulka, mis aitab kehamassiindeksil langeda. Seega - rohkem oliivõli sinu salatitesse ja kastmetesse!

2. Kookoski sisaldab rohkelt küllastunud rasvu. Suur osa sellest on unikaalse koostisega, mis aitab bakterite vastu võidelda ja parandab kolesteroolitaset. Ka teadlased on kinnitanud, et kookosõli toidulisandina vähendab ülekaalu kõhupiirkonnas. Kasuta rohkem kookospiima wokiroogade valmistamisel, siis saad vöökoha saledamaks!

3. Mandlivõi sisaldab ühendeid, mis piirab keha rasvade omastamisvõimet.See tähendab, et osa rasvast läbib organismi seedimata kujul. Näksi mandlivõid iga päev paar lusikatäit!

Kommentaarid  (2)

kk 29. november 2021 12:02
ahjaa - kõige parem rasv on loomne rasv. Mitte mingi kookos ja mandlivõi. Siinsetel laiuskraadidel söödi hüljest, metssiga ja kala. Mandli ja chia seemnetega oli vähe kehvasti. Eelistame kohalikku toitu, millest meie keha aru saab.
kk 29. november 2021 12:00
palun lisame siia ikka juurde ka selle, et rasvadega saab rasva vastu võidelda ainult siis kui suhkruid süüakse samal ajal vähem. Kehal on kaks energia-allikat - rasv ja suhkur. Kui keha lülitab kiirelt ja kergelt suhkrult rasvale üle (st insuliin tuleb ruttu alla), siis on kõik korras. Aga kui ümberlülitumine on aeglane, siis keha sööb energia saamiseks suhkrut ja talletab rasva. Kaks energiaallikat korraga on probleem, suhkur pole meile terve inimkonna ajaloo jooksul olnud niimoodi vabalt kättesaadav kui praegu - me oleme alati söönud liha ja rasva. Aga mitte rasva ja suhkrut.

SISUTURUNDUS