Liikumine ja tervis | Sinu treener

Kuidas saada hommikuinimeseks? (3)

Liigume.ee, 30. oktoober 2019, 08:40
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kõik me oleme kuulnud, kuidas päikesega koos ärkavad inimesed on tervemad ja saledamad ja energilisemad. Kuid kuidas seda teha, kui hommikuti tundub iga minut magamiseks magus?

Men´s Health annab viis nõksu, mida järgides on hommikuid lihtsam alustada.

1. Ära põõna nädalavahetuseti. Kui ärkad argipäeviti vara, kuid nädalavahetuseti põõnad poole lõunani, on su organism segaduses ning sa oled pidevalt väsinud.

2. Alusta rahulikult. Kui oled harjunud hommikuti kaua magama, siis alusta hommikuinimeseks saamist tasapisi. Kõige mõistlikum oleks minna õhtul pool tundi varem magama ja hommikul ärgata pool tundi varem. Ja siis sedaviisi keha tasapisi kohandada, kuniks ärkad soovitud aegadel. 

3. Tee õhtul ettevalmistusi. Kui oled hommikuti kehv ärkaja, tee endale see võimalikult mugavikuks ehk tee ettevalmistused õhtusöögiks ning riietumiseks juba õhtul ära.

4. Mine rühmatrenni. Teadlased on leidnud, et rühmatreeningutes osalejad ilmuvad treeningutele korralikumalt kohale, sest ei taha ei treenerit ega kaastreenijaid alt vedada.

5. Maga korralikult. Inimene vajab und seitse kuni üheksa tundi. Tee kindlaks, kui palju vajad sina, et end hommikul puhanuna tunda.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee