Liikumine ja tervis | Sinu treener

GRIPIHOOAEG: mida tõbisena trenni tehes silmas pidada? (1)

Liigume.ee, 16. oktoober 2019, 14:29
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui päris haige veel pole, kuid kerge nõrkus on peal, ei raatsi alati treeningust loobuda. Siin on mõned soovitused neile, kes kergelt tõbisena trenni teha tahavad.

Esmane, millega oma immuunsüsteemi treeningu ajal turgutada on Austraalia teadlaste hinnangul süsivesikud, kirjutab ajakiri GQ. Süsivesikuterikka spordijoogi joomine võib nii sooritust  parandada kui ka immuunsüsteemi trenni ajal turgutada. Samuti tasub viletsa enesetunde ajal üle vaadata oma toitumine - söö rohkem köögivilju, täisteratooteid ja pähkleid.

Lihtne ja lollikindel meetod on tegelikult siiski koormuse vähendamine - kui tunned end kergelt tõbisena, jäta mõni higistama ja südant kloppima ajav rühmatrenn vahele ja mine selle asemel mõnda rahuliku tempoga trenni. Ja ka paranedes suurenda koormust järk-järgult. Usalda oma enesetunnet. Ning pea meeles ka seda, kui nohu ja köha nakkab treeningsaalis lihtsalt ka teistele.

Igal juhul peaksid treeningu vahepeal puhkama ning pärast seda tegema lõdvestavaid ja rahulikke harjutusi. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee