Sinu treener

TEADLASED: kiirel ajal kosuta keha üheminutiliste treeningutega (1)

Liigume.ee, 7. oktoober 2019, 16:07
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui tempo ajab takka ning regulaarseks treeninguks on aega raske leida, ära heida meelt - uusimate uuringute kohaselt piisab keha kosutamiseks ka vaid minuti-pooleteise pikkusest treeningust.

Šotimaal asuva Edinburghi ülikooli teadlased rõhutaad aga, et see minuti-pooleteise pikkune treening peab olema hästi intensiivne.

IForm vahendab nende uuringut, milles vaadeldi hobijalgrattureid, kes spurtisid intensiivselt paar-kolm korda nädalas. Häid tulemusi nende treenituses märgati juba kahe nädala pärast.

Teadlased nendivad, et pikemaajaline regulaarne treening on kehale kõige parem. Aga kui ikka on kiired ajad, tasub alternatiivina katsetada minuti-pooleteise pikkuseid treeninguid, selmet üldse end mitte liigutada. Head viisid lühiajaliseks, kuid pingutust nõudvaks treeninguks, on näiteks jooksulindil lippamine või velotrenažööril väntamile. Või, miks mitte, bussi peale või treppidest üles-alla jooksmine.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee