Toitumine | Sinu treener

Pingutasid trenniga üle? Need viis jooki aitavad kehal taastuda 

Liigume.ee, 8. september 2019, 12:37
Pudel lahjat õlut aitab pärast treeningut kehal taastuda. Ja mis võiks olla parem sellest, kui seda rüübata koos sõpradega!Foto: PantherMedia/Scanpix
Pärast trenni on tarvis juua. Kui ihkad veele vaheldist, kaalu neid võimalusid, mida pakub veebileht Healthline.

1. Šokolaadipiim, kakao. Väsimuse ja lihasvalude vastu aitab piim šokolaadiga hästi, eriti laste puhul.

2. Kookosvesi. Kookosvesi on toitainerikas ja nagu spordijookideski, on ka kookosvees palju vedelikupuudusega võitlevaid elektrolüüte.

3. Marjamahl. Marjadest, eriti kirssidest tehtud mahl aitab lihaste valu ja krampide vastu.

4. Must ja roheline tee. Ka tee on lihasvalu ärahoidmiseks hea, samuti aitab rasvade põletamisele kaasa.

5. Õlu. Kindlasti mitte mitu pudelit kesvamärjukest ja kindlasti mitte pärast iga treeningut. Pudelike lahjat õlu sisaldab piisavalt süsivesikuid, et väsimusega võidelda. Tegelikult piisaks täiesti ka alkoholivabast õllest.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee