Sinu treener

TALLINNA MARATONI EEL: märgid, et teed endale jooksmisega liiga 

Liigume.ee, 4. september 2019, 17:55
Foto: PantherMedia/Scanpix
See, kuidas sa jooksed, võib mõjutada nii sinu töövõimet, tervist kui ka kaalu langetamiseks seatud eesmärke. Siin on välja toodud viis märki, mis näitavad, et teed tervisele jooksmisega kasu asemel hoopis karuteene.

1. Pärast iga jooksmist on sul tugevad lihasvalud. Mõtle hoolega, kas sa teed ikka enne treeningut soojendusharjutusi ja venitad ning venitad lihaseid ka pärast? Kas sa jood piisavalt vett?

2. Sul tekivad krambid. Kui sa jooksu ajal õigesti ei hinga, tekivad sul üsna suure tõenäosusega pisted kõhus, kirjutab Womanitely. Kui sa tarbid vähe vedelikku,  ohustavad sind jalakrambid.

3. Sul valutavad kannad ja põlved. Kui sa põrutad jala vales asendis vastu maad, on tulemuseks valutavad jalad ning halvemal juhul isegi põlveliigese vigastused.

4. Sa ei suuda lõpetada oma muusika pleilisti lehitsemist. Muusika võib tunduda viimane asi, millele joostes mõelda, kuid kui see on igav, ei saa sa olla ka produktiivne, sest kogu aur kulub pleilisti lehitsemisele.

5. Sa tunned end pärast trenni väsinuna. Jooksmine peaks energiataset suurendama. Leia enda jaoks õige tempo ja hingamine, joo palju, söö tervislikult ja püüa õhtuti välja puhata. Lisaks pea meeles, et tõhusam on joosta hommikul mitte õhtul.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee