Liikumine ja tervis | Sinu treener

Mida teha, et trenniga ei kaasneks vistrikuline näonahk? (2)

Liigume.ee, 26. august 2019, 23:08
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui sa trenni tehes näonaha eest ei hoolitse, võib pooride ummistumine kaasa tuua vistrikulise näonaha. Kuidas seda välitda?

Women’s Health annab nõu.

* Puhasta enne trenni nägu. Higi ja meigi segumine põhjustab näol liigse rasu ladestumist. Kui treenid meigiga, võib põhjuseks olla põletikuta akne pisikeste punaste kühmudega. Ja - nägu on soovitatav enne trenni puhastada ka siis, kui sa meiki ei kanna. Kui sa oled aknega hädas, kasuta paikset antibiootikumi enne trenni - nii väldid sa bakterite kasvu higistamise ajal.

* Väldi trennipäevadel rasvaseid juuksehooldustooteid. Juuksed puudutavad treeningu ajal ikka nägu ning nii satub higisele nahale. See põhjustab otsasesisele vistrike teket. Kui sa juuksehooldustoodetest loobuda ei raatsi, kasuta trennis peapaela, mis ei lase juustel näo vastu minna ja hoiab kinni ka higi.

* Hoia treeningvahendid puhtad. Puhasta jõusaalimasinaid ka enne treenima asumist. Vastasel juhul puutuvad su käed kokku bakteritega ning higise käega nägu puudutades jõuavad need ka su nahale.

* Pese pärast trenni nägu puhtaks. Nii eemaldad näolt mustuse, mis võib poore ummistada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee