Toitumine | Sinu treener

Kuidas suhkrusöömist ja kaalulangetamist ühitada? (3)

Liigume.ee, 24. august 2019, 13:33
Foto: PantherMedia/Scanpix
Igapäevane suhkrusöömine kaalukaotusele kaasa ei aita. Ometi ei pea suhkurt saledama piha nimel menüüst täielikult välja heitma.

Women's Health Magazine annab mõned näpunäited, kuidas suhkurt ja kaalulangetamist ühitada.

1. Eelista looduslikke suhkruid. Näiteks magus banaan on palju kasulikum kui sõõrik. Samas tasub teada suhkrusisaldust puuviljades, sest näiteks banaanis on hoopis rohkem suhkrut, kui klassikalises sõõrikus.

2. Lisaks suhkrule jälgi, et sa sööksid ka piisavalt proteiini, tervislikke rasvu ning kiudaineid. Tasakaalustatud toitumine tagab selle, et kehasuhkru tase ei kõigu ning sa ei tunne iga poole tunni tagant vajadust süüa veel üks magus saiake.

3. Söö kõrge suhkrusisaldusega toite enne trenni tegemist. Nii on sul rohkem energiat ning sul õnnestub ka trennis rohkem kaloreid kulutada.

4. Lisa suhkrustele küpsetistele kaneeli - see aitab ära hoida veresuhkru kõikumisi ja näljatunnet.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee