Sinu treener

Seitse asja, mida kükke tehes silmas pidada (1)

Liigume.ee, 21. august 2019, 23:35
Foto: PantherMedia/Scanpix
Tuharalihaste vormimiseks on tarvis teha kükke ning seda ilma vigadeta. Cosmopolitan toob välja seitse asja, mida kükkide tegemisel silmas pidada.

* Liikumine. Kükkimise üks levinumaid vigu on pingutuse lõpetamine siis, kui tunned, et lihased kipuvad põlema. Püüa kükitada sedaviisi, et su reied oleksid kükitamisel põrandaga paralleelsed.

* Liigne paine. Kindlasti ei tohi kükitada nii, et põlved kükkide ajal üle varvaste ulatuvad - sedaviisi teed sa oma liigestele liiga. Kui muidu kükitamine ei õnnestu, suru varbad vastu seina ja püüa nii kükitada.

* Kõver selg. Kükkide ajal tahaks jubedalt end ettepoole kallutada, kuid selg peab olea sirge. Eriti raskustega kükkides. Kui hakkad kükke tegema, hoia rind ees, õlad taga ja selg sirgu.

* Uitavad silmad. Kui kükitades lased pilgul ringi uidata, läheb asend valeks. Püüa keskenduda ja vaadata ühte kohta.

* Kõhulihaste unustamine. Ära unusta kükitades kõhulihaseid pingutada - mida rohkem lihaseid kaasad, seda rohkem on harjutuse sooritamiseks jõudu.

* Raskuste kartmine. Kui sa oskad kükitada, siis hakka seda tasapisi tegema koos raskustega.

* Teiste lihaste treenimata jätmine. Kükitamisest võib saada su lemmiktreening, kuid ära unusta treenida oma ka teisi lihaseid. Näiteks kõhulihaste treenimisest on kasu ka raskustega kükkide tegemisel.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee