Sinu treener

Viis treeningut, mis ei nõua erilist ettevalmistust 

Liigume.ee, 21. august 2019, 13:35
Foto: PantherMedia/Scanpix
On hulk spordialasid, mis nõuavad harrastajailt eelnevat ettevalmistust. Samas on aga ka terve hulk selliseid, mis on madalama aktiivsusega, kuid aitavad ka ilma eelneva erilise ettevalmisuseta vormi hoida.

Huffington Post toob välja viis sellist, mis sobivad suurepäraselt igapäevaseks harrastamiseks.

* Kiirkõnd on väga lihtne sportimise viis, mida saab igaüks harrastada igal pool, eriti hea on see alustuseks ülekaalulistele inimestele. Tunnike igapäevast kiirkõndi aitab sind edasi parema vormi poole!

* Ujumine mõjutab korraga paljusid erinevaid lihasgruppe neid liigselt koormamata. Ujuda on kasulik eriti vanematel inimestel, samuti liigesehaigustega kimpus olevatel inimestel. Ujumine on, muide, hea kardiotreening. Pool tundi paar-kolm korda nädalas on enda vormishoidmiseks piisav!

* Lihastreening aitab igatahes paremasse vormi saada. Alusta jõusaalist väljaspool, näiteks kükkide või kätekõverdustega või biitsepsi veega täidetud pudelitega treenides.

* HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalliteening on rööprähklejate maiuspala- Poole tunniga saab end korralikult läbi võtta!

* Sõude-ergomeetril treenimine ajab juba paarikümne minutiga higistama. Vali sõude-ergomeeter treeningvahendiks siis, kui alustades jõusaalis teised masinad hirmutavad tunduvad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee