Sinu treener

MÕNE MINUTIGA VORMI: neli lihtsat harjutust, mis aitavad vormi kiirelt parandada (11)

Liigume.ee, 4. august 2019, 23:00
Foto: PantherMedia/Scanpix
Sa ei pruugi olla üliheas füüsilises vormis. Kui sul on aga veidigi lihaseid, aitavad siinkirjeldatud neli harjutust su üsna kiirelt paremasse vormi.

Men’s Health vahendab kuulsuste treeneri Joe Dowdelli soovitusi. Iga harjutuse järel puhka 15 sekundit. Iga ringi järel puhka üks minut. Püüa teha vähemalt kaks ringi.

1. Rüht sirgeks: ühe jalaga tuharasillad

Heida selili, jalad taldadest maas ja põlved püsti. Tõsta vasak jalg maast lahti ja siruta sirgeks. See on stardiasend.

Nüüd pinguta oma tuharaid ja kergita torso maast lahti, püüdes hoida puusi ülakeha suhtes sirgelt. Hoia üks sekund, siis langeta keha kahe sekundi jooksul stardiasendisse. 12 kordust ühe jala kohta.

2. Rindkere kummi: kiired kätekõverdused

Kätekõverduste asend, käed veidi laiemalt sirutatud kui õlgade laius, keha kange ja sirge. Langeta ülakeha kahe sekundi jooksul 5 cm kõrgusele maast. Seejärel kergita kahe sekundi jooksul stardiasendisse. 20 kordust.

3. Turi turri: lõuatõmbed

Haara altkäeasendiga kangist. Hoia keha kange, suru õlalihased kokku ja tõsta lõug üle kangi. Langeta end kahe sekundi jooksul tagasi algasendisse. Tee 10-12 kordust.

4. Biitseps püsti: kummilindi venitused

Seisa jalgadega keskmise või raske kangusega kummilindi peale ja haara see pihkudesse, peod ülespoole. Hoia käsivarred põrandaga paralleelsena ja kõverda käsi pinge all ülespoole. Kuluta biitsepsite abil kummi venitamisele kaks sekundit. Seejärel langeta käed kahe sekundi jooksul algasendisse. 12-15 kordust.

11 KOMMENTAARI

j
Jälle 7. august 2019, 09:11
mingi l.ll jutt sellest, et teed paar "lihtsat" harjutust ja kiirelt vormis. Nii lihtsalt see asi ikka ei käi, enda vormi saamiseks peab tugevalt ponnistama nii vaimses, füüsilises kui ka kulinaarses mõttes.
a
Antsu vend 7. august 2019, 08:39
Suur õhku täis muskel ei ole vorm. Vorm on normaalse kujuga sitke lihas, millega jõuab ka tööd teha.
Loe kõiki (11)

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee