Sinu treener

MÕNE MINUTIGA VORMI: neli lihtsat harjutust, mis aitavad vormi kiirelt parandada

Liigume.ee, 4. august 2019, 23:00

11 KOMMENTAARI

j
Jälle/ 7. august 2019, 09:11
mingi l.ll jutt sellest, et teed paar "lihtsat" harjutust ja kiirelt vormis. Nii lihtsalt see asi ikka ei käi, enda vormi saamiseks peab tugevalt ponnistama nii vaimses, füüsilises kui ka kulinaarses mõttes.
a
Antsu vend/ 7. august 2019, 08:39
Suur õhku täis muskel ei ole vorm. Vorm on normaalse kujuga sitke lihas, millega jõuab ka tööd teha.
s
Semjonov/ 7. august 2019, 16:22
Kuidas see õhk sinna musklisse siis saab ka? Oleks ka huvi nii teha. Tundub meeletult lihtne - rattapumbaga vaikselt pumbata ja kõik? Jaga ikka oma teadmisi laiemalt, Antsu vend! Oijah..on ikka “tarku” küll. Või et õhku täis..
a
Antsu vend/ 7. august 2019, 22:08
Ma tean, sest naen seda iga paev,et nooremapoolse eestlase funktsionaalne lugemine ehk loetu mõistmine on vilets, aga et nii vilets kui Semjonovil, poleks arvanud. Jõusaalihärg ehk arutleb enne järgmist proteiinijooki,et miks ta kasutab sõna " pumpama". Kurb on see kitsas silmavaade.
t
tom/ 7. august 2019, 00:04
Tahaks näha 35+ ära vajunud vormiga 90 kg tegelast kes hopsti kangi küljes 10-12 lõuga tõmbab! Hea kui 12 sekundit ripub!
l
Lel/ 6. august 2019, 12:21
Ma tegin just 4 minutit samu asju. Ja ma 3x suurem kui see vend
F
!!!/ 5. august 2019, 09:54
Fotol on pigem kulturist, kes treenib 4 tundi iga päev
m
5. august 2019, 06:28
Ma olen fitnenssis olnud viimased 4 aastat. 100 kilo pealt treeninis ennast 78 peale mis on minu norm kaal. Võin öelda, et sa võid teha ükskõik mia trenni liigutusi. Kasvõi kaera jaani tantsida. Aga kui sa oma toitumist ei kontrolli on 80% sinu püüdlustest mõttetu.
r
R/ 5. august 2019, 06:00
Nii trimmi saab, kui palju trenni teeb. Lihtne.
e
ei / 5. august 2019, 08:39
saa. Primaarne on toitumine. Trenn abistab.
v
Vaatleja/ 4. august 2019, 23:54

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee