Toitumine | Sinu treener

KASVATA LIHASEID: viis toitu, mis sellele hoogu annavad 

Liigume.ee, 9. juuli 2019, 18:21
Foto: Vida Press
Kui soovid lihaseid kasvatada, pead lisaks jõusaalis rassimisele tähelepanu pöörama ka toidulauale.

Muscle & Fitness toob välja viis toitu, mis aitavad lihasekasvule kõige tõhusamalt kaasa.

Lõhe on valgu ja oomega-3-rasvhappete rohke. Neid aineid vajab keha nii lihaste kasvatamiseks kui taastumiseks. Lisaks aitavad need ained ka söögiisu kontrolli all hoida.

Kanamunad on lihaste kasvatamise perioodil peaaegu sama hea kui lõhe, sest sisaldavad samuti lisaks muudele vitamiinidele ja mineraalidele ka valke ja oomega-3-rasvhappeid. On leitud, et need, kes söövad hommikusöögiks mune, niisama lihtsalt muude toitudega ei patusta, sest muna teeb hommikul kõhu korralikult täis.

Mandlid on valkude ja kiudaineterohked, teevad kõhu täis ja aitavad ka lihastel taastuda.

Bataat sisaldab vitamiine ja kiudaineid, mis aitavad kõhul tervislikult täis saada.

Õun on kiudaineterohke puuvili, mis sisaldab ka süsivesikuid ja elektrolüüte. Seetõttu on see hea treeningujärgne kiire vahepala, mis aitab ka magusanälga kustutada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee