Sinu treener

Millisel kellaajal treenimisest on kõige rohkem kasu? (4)

Liigume.ee, 6. juuli 2019, 12:05
Foto: PantherMedia/Scanpix
Millisel kellaajal treenida, et sellest kõige rohkem kasu oleks?

Trenni tuleks teha varahommikul enne hommikusööki, kirjutab The New York Times. Seda põhjusel, et varahommikul treenimine aitab kõige tõhusamalt kaalu langetada ja annab ka päevaks energiat.

Hommikune treenimine paneb keha põletama olemasolevat rasva, mitte ei kuluta kaloreid, mida sa enne treeningut sõid. Teadlased on uuringutega leidnud, et kui inimene pole söönud kaheksa tundi, põletabki treening rohkem rasva.

4 KOMMENTAARI

ö
Ööromantika 7. juuli 2019, 13:15
Mina käin jõusaalis peale tööd, pm öösel. Kella 1 paiku. Väga mõnus ja rahulik on. Ei ole edevaid eneseselfitajaid pingiotstel istumas, vähe rahvast nii riietusruumis kui ka saalis ja mingi omapärane aura, kus veel paar "saatusekaaslast" sinuga koos trenni teevad.
k
Kasulikkus vs tervislikkus 6. juuli 2019, 16:38
Tuleb meeles pidada, et inimese organism elab samuti omas rütmis, nn ööpäevarütmis. Selles on madalseisud ja tipud, kus energiad liiguvad täistuuridel...
(loe edasi)
Loe kõiki (4)

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee