Sinu treener

Millisel kellaajal treenimisest on kõige rohkem kasu?

Liigume.ee, 6. juuli 2019, 12:05

4 KOMMENTAARI

ö
Ööromantika/ 7. juuli 2019, 13:15
Mina käin jõusaalis peale tööd, pm öösel. Kella 1 paiku. Väga mõnus ja rahulik on. Ei ole edevaid eneseselfitajaid pingiotstel istumas, vähe rahvast nii riietusruumis kui ka saalis ja mingi omapärane aura, kus veel paar "saatusekaaslast" sinuga koos trenni teevad.
k
Kasulikkus vs tervislikkus/ 6. juuli 2019, 16:38
Tuleb meeles pidada, et inimese organism elab samuti omas rütmis, nn ööpäevarütmis. Selles on madalseisud ja tipud, kus energiad liiguvad täistuuridel. Paljuski langeb see kokku füüsiliste näitajatega. Kui on ikka uneaeg (kasvõi päeval), siis ei pea me keha piinama! Aju ei saa ega taha sel hetkel füüsilise pingutuse tarbeks keemilisi ühendeid toota. Ja keha ei tee tööd, kui aju sellele käsklusi ei edasta. Tekib konflikt, mis väljendub stressina, jõuetusena, pahurusena jne.. Kindlasti saab seda edasi lükata erinevate toidulisanditega (koffeiin), aga mitte pikalt - tekib püsiv stress.
s
See et/ 6. juuli 2019, 16:05
Küsimus on ka selles, et mis eesmärgil trenni tehakse. Kõik ei soovi kaalust maha võtta, mõni soovib hoopis juurde võtta.
k
kati kalaver/ 6. juuli 2019, 12:29
Jälle on jalgratast leiutatud... Parim on see aeg, mis konkreetselt sulle kõige paremini sobib. Kui keegi soovib kellaaegu siis hommikul 9-11 ja õhtul 4-7.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee