Sinu spordiala | Sinu treener

Kui palju peab tantsima, et see vormile mõjuks? 

Liigume.ee, 5. juuli 2019, 14:31
Foto: PantherMedia/Scanpix
Tantsimine on suurepärane viis trenni teha ja kaloreid kaotada. Lõbus tegevus, mis aitab meil lisaks meelelahutusele ka oam tervise eest hoolt kanda. Palju peame aga tantsima, et see ka meie keskkohale salendavalt mõjuks?

Öeldakse, et 30 minutit mõõdukat treeningut igapäevaselt aitab meie kehal vaid oma vormi hoida, vahendab livestrong.com.

Kui tahad lisakilodest vabaneda, siis tuleb tantsida kauem. Või tantsida eriti intensiivselt.

Teada on, et mida rohkem kaloreid põletame, seda kiiremini kaovad ka lisakilod. Ometigi ei tohi siinkohal unustada, et põletatud kalorite kogust mõjutab ka meie vanus, sugu ja see, millest meie keha koosneb. Kui eelnevaid on meil olematult võimatu või raske kontrollida, siis saadki mängida tantsu ja selle kestvusega.

Mida kiirem ja aktiivsem on tants, seda rohkem kaloreid põletad.

Aga ei tohi unustada, et põhirõhk peaks siiski olema õigel toitumisel.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee