Sinu treener

Neli nõksu, kuidas puhkuse ajal vormi hoida 

Liigume.ee, 3. juuli 2019, 17:52
Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.Foto: PantherMedia/Scanpix
Puhkuse ajal kipub enamasti kaalu lisanduma kuna trenni tehakse vähem, kuid tihti süüake rohkem ning ebatervislikumalt kui tavaliselt.

Siiski on mõned nipid, kuidas vältida puhkuse lõppedes tööle tagasi veeremist ja naasta hoopis paremas vormis, kirjutab Women's Health Magazine.

Kuigi puhkus ja kaalu alandamine ei tundu käsikäes käivat, siis pole see siiski võimatu.

1. Söö maitsvat, kuid tervislikku toitu. Suvi on aeg, kus saab nautida erinevaid värskeid puu-ja juurvilju. Selle asemel, et premeerida end kookide ja muu ebatervislikuga, valmista midagi maitsvat hoopis kohalikest saadustest.

2. Liiguta end iga päev. Olgu selleks siis jalgrattasõit, jalutuskäik või lihtsalt rannas palli mängimine.

3. Lihtsalt puhka. Väidetavalt aitab kaalutõusule kaasa ka pidev stress. Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.

4. Selle asemel, et minna autoga või ühistranspordiga, kõnni jala. Näiteks, kui lähed kuhugi reisile, siis uuri ümbrust jalgsi, mitte ära hüppa esimese liikuva asja peale. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee