Sinu treener

Neli asja, mida silmas pidada päevade ajal trenni tehes (1)

Liigume.ee, 29. juuni 2019, 15:26
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kuigi päevade ajal ei ole sageli mingit motivatsiooni trenni minna, võiks teadmine, et enda liigutamine menstruatsioonivaevusi vähendab olla käimalükkavaks jõuks.

Portaal Health toob välja neli asja, mida päevade ajl trenni tehes silmas pidada.

* Trennist on kasu menstruatsioonivaevuste leevendamisel. Mida aktiivsem on naine, seda kergemini talub ta päevadega kaasnevaid ebamugavusi. On leitud näiteks, et higistamine leevendab paisteust kõhupiirkonnas. Samuti muudavad enesetunde paremaks treeningu ajal vabanevad õnnehormoonid.

* Treening jahutab. Mensutruatsiooni ajal tunneb naine sageli väsimust ja palavust. Kui teed trenni, muutub närvisüsteem ergemaks ning aitab keja jahutada.

* Valuvaigistist on abi. Kui sul päevade ajal kipub kõht valutama, võta enne päevade algust valuvaigistit. Nii õnnestub sul ehk ära hoida sümptomid, mis võivad tekitada soovi trenni minna.

* Luba endale puhkust. Jah, trennist on päevade ajal kasu, kuid kui tunned end ikka halvasti, siis luba endale ka puhkust. Treening leevendab siiski päevadega kaasnevat ebamugavust, kui sul on aga päris halb olla, ei maksa end piitsutada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee