Sinu treener

LAISKADELE: neli tõhusat nippi, mis aitavad vormi saada... magades! (2)

Liigume.ee, 25. juuni 2019, 18:32
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui tead õigeid nippe, on võimalik enda vormi saamist kiirendada magades.

Men´s Health vahendab nelja soovitust kehakaaluekspertidelt, mis aitavad sul magamise ajal tõhusamalt rasva põletada.

1. Mine õhtul jõusaali. USA-s viidi läbi uuring, mille kohaselt lisab õhtune treening ainevahetusel vunki juurde. Vähe sellest - ainevahetus on pärast õhtust treeningut kiirem lausa 16 tunni jooksul ehk pärast õhtust treeningut põleb rasv kogu öö.

2. Eelista õhtul jahedat dušši. Esiteks taastab see pärast treeningut lihaseid. Teiseks aitab see kaasa rasvapõletusele. Teadlaste uuringute kohaselt on juba poole minutist jahedast dušist kasu, eriti, kui vesi voolab ennekõike kaelale ja õlgadele.

3. Joo õhtul rohelist teed. Rohelises tees leiduvad flavonoidid kiirendavad ainevahetust. Teadlased on leidnud, et kolm tassitäit rohelist teed päevas aitab öösel kehal kulutada 3,5% rohkem energiat.

4. Maga öösel jahedas. Jahedas on uni parem ja ärgates rohkem energiat. Lisaks peab keha jahedas magades normaalse temperatuuri hoidmiseks rohkem rasva põletama.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee