Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 19. aprill 2022 17:45
Kas tühja kõhuga on mõistlik jooksma minna? Teadlased püüdsid leida vastust, millist mõju avaldab tühja või täiskõhuga jooksmine rasvapõletusele hommikusel ajal.

Sellele küsimusele vastuse saamiseks jagasid teadlased kaheks: üks rühm moodustati neist, kes pidid enne kardiotrenni einest loobima, teine rühm pid sööma hommikusööki, vahendab Fitness Hers. Mõlemat gruppi uurides leiti, et ilma söömata trenni läinud inimesed põletasid oluliselt rohkem rasva kui hommikusööki söönud grupp.

See kinnitas levinud teadmist, et hommikune aeroobne trenn tühja kõhuga on rasva põletamiseks tõhusaim viis.

Kui tühja kõhuga jooksma minna ei saa, siis ei maksa meelt heita ja teha trenni lihtsalt päeva teises pooles.

Nimelt ilmnes, et need, kes enne trenni sõid, põletasid rasva treeningjärgse kahe tunni jooksul oluliselt rohkem võrreldes nendega, kes läksid trenni tühja kõhuga.

Trenniaega tasub aga õigesti valida, sest tühja kõhuga trenni läinud inimesed põletasid rasva üldiselt paremini.

Kommentaarid  (2)

Korno 25. juuni 2019 08:16
Kas see pole mitte hea et võtab energiat rasvadest?Milleks inimesel heaoluühiskonnas seda keha rasva ikka vaja kaasas tassida koguaeg.Ma saan aru kui inimene elaks aastaringi metsas siis teine lugu.
Juku-Juhan 25. juuni 2019 00:11
Selleks ei pea ju teadlane olema? Kui sööd, siis ju annad kehale kütust ja tal ei ole vaja rasvavarude kallale minna. Kui pole tükk aega söönud, hakkab keha energiat võtma lihastest ja rasvarakkudest.. Kas tõesti on maailmas selliseid "teadlaseid", kellele riik selliste tobedate uuringute eest palka maksab?

SISUTURUNDUS