Toitumine | Sinu treener

Mida enne jooksutrenni süüa? (3)

Liigume.ee, 7. juuni 2019, 17:25
 PantherMedia/Scanpix
Tühja kõhuga pole jooksma minna hea. Samas pole hea joosta ka siis, kui söödud on valesid asju. Mida peaks enne jooksma minekut sööma?

Portaal Hello Healthy tuletab algatuseks meelde, et olgu söögiga, kuidas on - päris kindlasti ei tohi unustada vee joomist. Söök võiks olla aga süsivesikute rohke. Näiteks puuviljad, valgu- ja rasvarikkad toidud on omal kohal. Kuid seejuures tasub silmas pidada, et süsivesikud oleksid kergesti seedutavad. Kiudaineterikkad, vürtsikad ja liigse rasvasisaldusega toidud tekitavda liiga raske olemise.

Samuti tuleb sööki valida vastavalt sellele, millal ja kui kaua on plaan joosta. Kui jooksma minna kohe pärast sööki, on piisav näiteks õun või banaan ja natuke röstsaia.

Kui jooksmise ja söömise vahel jääb tund, võiks söök sisaldada umbes 300 kalorit. Näiteks tassitäis müslit piimaga või kaks võileiba.

Samas on kõik individuaalne ning iga trennitegija peab leidma endale sobivamad toidud. 

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee