Sinu spordiala | Sinu treener

TREENINGKAVA, mis aitab kuu ajaga vormi (2)

Liigume.ee, 30. aprill 2019, 17:52
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui vorm teeb muret, võta lisa need harjutused oma igapäevarutiini! Kuu aja pärast näed juba palju parem välja, kinnitab portaal Go Fit Stay Fit.

Harjutused, mida igapäevaselt teha, on vanad head tuttavad ehk plank ehk küünartoenglamang, kätekõverdused, harjutused reie- ja tuharalihastele (neljakäpukil olles sirutad välja vastas käe ja vastas jala), keharaskusega kükid ja harjutused kõhulihastele (selili lamades tõstad ülakeha)

Esimene nädal

Plank: 2 minutit

Puhkus 10 sekundit

Kätekõverdused: 1minut

Pühkus 10 sekundit

Reie- ja tuharalihased - 1 minut

Puhkus 10 sekundit

Kükid - 1 minut

Puhkus 10 sekundit

Kõhulihased - 1 minut

Puhkus 10 sekundit

Teine nädal

Plank - 3 minutit

Puhkus 15 sekundit

Kätekõverdused - 3 minutit

Puhkus 15 sekundit

Reie- ja tuharalihased - 3 minutit

Puhkus 15 sekundit

Kükid - 3 minutit

Puhkus 15 sekundit

Kõhulihased - 3 minutit

Puhkus 15 sekundit

Kolmas nädal

Korda esimest nädalat.

Neljas nädal

Korda teist nädalat

2 KOMMENTAARI

t
1. mai 2019, 10:43
Tahaks näha vormist väljas inimest, kes esimesel nädalal 2 minutit planku teeb. Kui selg väsib tuleb kohe põlved maha panna, muidu tulemuseks korralik seljavalu....
s
Siks Päkk 30. aprill 2019, 19:31
See kodune kõhulihaste harjutus ei ole seljale hea. Selgroolülidele langeb liiga palju ja ebaloomulikku koormust. Parim kõhulihaste harjutus on siiski "kaptenitool", aga seda kodustes tingimustes on muidugi raske leiutada..

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee