Toitumine | Sinu treener

Kuidas ennetada trennijärgset õgimistungi? (2)

Liigume.ee, 12. aprill 2019, 15:58
 PantherMedia/Scanpix
Pärast trenni tühja kõhtu tundes võid endalegi märkamatult süüa rohkem, kui su keha tegelikkuses toitu vajab. Kuidas seda vältida?

Nõu annab spordiblogi Runtastic.

Kulutatud kalorite hulk olgu tasakaalus söödavaga. Sa pead mõtlema, kui palju sa treeningus kaloreid kaotasid ning püüdma sellest rohkem mitte süüa. Eriti hea on, kui suudad pärast trenni süüa midagi, mis ssisaldab kvaliteetseid süsivesikuid, valke ja rasvu. Lisaks on hea nipp võtta söömiseks aega, nii hoidud ülesöömisest.

Püüa mõista, kas oled päriselt näljane. Kui sa täpselt ei tea, alusta vee joomisega - janu aetakse sageli näljaga sassi. Kui klaasist veest ei aita, siis mõtle edasi söömise peale.

Söö regulaarselt. Pärast trenni tabav nälg võib olla ka märk sellest, et sa pole päeva jooksul piisavalt söönud. Kui toitud regulaarselt, püsib su veresuhkur stabiilsena ning ülesöömist ei ole vaja karta. Lisaks jälgi, et iga su toidukord sisaldaks nii valku, rasva kui ka süsivesikuid. Kui need on olemas, püsib kõht täis ja energiat jagub ka.

Ajasta treeningud nutikalt. Kui oled pikemat aega kimpus sellega, et pärast trenni tunned end näljasena, sea trenniaeg mõne põhitoidukorra ette. Siis taastad oma energiavarud õigel ajal ning hoidud õgimisest. Seejuures ei ole vahet, millise päevaosa toidukorra ette treeningu planeerid.

2 KOMMENTAARI

r
Riisikas 14. aprill 2019, 17:15
Eks siis peab trenni ajal õgima.
p
parim nipp 13. aprill 2019, 12:56
Kui kaalu tahad langetada, siis ära tee trenni. Vaata õues rahulikult ringi ja jaluta, pole vaja seda hundiisu kütta. Ja kõik toimib.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee