Sinu treener

Seitse soovitust treeningute alustamiseks neile, kes vormist lootusetult väljas 

Liigume.ee, 9. aprill 2019, 14:03
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kui sa pole olnud eriline trennihunt ja vormist väljas, pea enda liigutamisega alustamisega hoogu - kohe ei ole mõtet rapsima hakata. Esiteks võid endale sedaviisi liiga teha ja teiseks ei pruugi see tervislikkude eluviiside säilimist soodustada.

Alusta hoopis targalt vähenõudlike treeningutega, milledest mõned on ritta seadnud portaal PureWow.

* Mine matkarajale. Kõige lihtsam viis oma ellu aktiivsust lisada on kõndida. Kuid esialgu ära ka sellega üle pinguta - alusta töölt koju kõndimisega ning seejärel mine kondama matkaradadele. Jälgi, et liigud endale sobivas tempos - siis ei tee sa endale liiga.

* Suhtu liikumisse mänguliselt. Igapäevane treening ei pea olema hull rutiin - suhtu sellesse mänguliselt. Üks võimalus selleks on erinevad mängud, pallimäng on üks võimalik, kuid ka näiteks geopeitus teeb liikumise põnevaks.

* Mine spinningutrenni. Siserattatreening on hea liikumisviis, mis sobib erineva treenitusega inimestele. Kui harrastad seda spordisaalis, innustab sind end liigutama ka kambavaim.

* Harrasta joogat. Sageli kiputakse joogast enda kui ühest võimalusest end vormi ajada mööda. Aga jooga pinguldab lihaseid ja teeb keha painduvaks. See on oluline, et hiljem intensiivsemate treeningute puhul vigastusi vältida.

* Mine ujuma. Ujumine on väga hea treening ülekaalulistele, sest teised treeningud võivad nende liigeseid vigastada. Ujumine mõjub ka rahustavalt ehk aitab stressi peletada.

* Vaata treeningvideoid. Kui häbened treeningsaali minna, tee seda kdus teleka või arvuti seltsis - treeningvideosid saab osta poest, samuti on neid lõputult leida internetist.

* Võta äpid appi. Mõtle, mida sa täpselt tahaksid saavutada ning otsi selle toetamiseks sobiv äpp. See teeb uue asjaga tegelemise lihtsamaks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee