Sinu treener

Kuidas motiveerida end hommikuti treenima? 

Liigume.ee, 8. aprill 2019, 10:10
Foto: PantherMedia/Scanpix
Hommikune trenn on tõhus ning annab aluse ülejäänud tööpäeva erksusele. Ometi on just hommikuti raske end liigutama sundida. Kuidas end hommikuti trenni tegema sundida, soovitab Verily Magazine. 

* Alusta rahulikult. Sa ei pea kohe hommikuti vere ninast välja treenima. Alusta rahulikult ning siis, kui sul hommikuste trennidega enam probleeme pole, võta ette intensiivsemad treeningud.

* Mõtle tulevikule. Trenn annab koheselt energiat ja leevendab stressi, kuid pikaajaliselt teeb see su kehale ja vormile hoopis rohkem kasu.

* Maga korralikult. Hommikuti on lihtsam end tegudele sundida, kui magad korralikult. Ning tegelikult parandab ka treenimine une kvaliteeti.

* Kirjuta treeningplaan üles. Paljud uuringud on kinnitanud, et inimesed, kes kirjutavad oma eesmärgid üles, teevad rohkem kui need, kes oma soove üles ei tähelda.

* Kuula teel trenni lemmikmuusikat. See äratab su üles ning teeb su energiliseks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee