Liikumine ja tervis | Sinu treener

Kas treening kaotab lihaseid või rasva? Siit saad teada! 

Liigume.ee, 3. aprill 2019, 15:01
 PantherMedia/Scanpix
Reeglina on treeningute eesmärk kaotada rasva, mitte lihaseid. Millal aru saada, et see on vastupidi?

Health24 loetleb mõned märgid.

* Trennis on ootamatult raske. Kui sa ei jaksa enam trenni teha tavapärasel moel ning selle põhjuseks ei ole viirushaigused, on su keha suure tõenäosusega alustanud lihastest energia ammutamist.

* Sa tunned end väsinuna. Kui su kehas napib tarvilikke toitaineid, ammutab keha lihastest energiat päeva igal hetkel. See on seda tõenäolisem, kui oled ränga trenni kõrval seadnud karme piiranguid oma toidulauale.

* Keharasva protsent ei muutu. Kui vaatamata kaalukaotusele keharasva protsent ei lange, on organism asunud lihaseid lammutama.

* Kaal kaob väga kiirelt. Kiire kaalukaotus valmistab küll rõõmu, kuid lihaskoele see eriti hästi ei mõju. Lihastele (ja kehale tervikuna) võiks nädalane kaalukaotus jääda kilo kanti.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee