Toitumine | Sinu treener

Kuus nõksu, kuidas toitumise abil treenimist tõhusamaks muuta 

Liigume.ee, 2. aprill 2019, 18:05
 PantherMedia/Scanpix
Kui teed trenni, peab kõht olema parasjagu täis. Selle tunde saavutamiseks tuleb aga teada, millised toidud enne trenni ei sobi ning kuidas üldse toitumise abil treenimist tõhusamaks muuta.
 

* Enne trenni tarbi süsivesikuid. Süsivesikutest saad treeninguks tarvilikku energiat, sest süsivesikud lagunevad kiiresti energiaks tarvilikeks suhkruteks, kirjutab portaal Health. Valgud võivad seevastu põhjustada krampe. Parim oleks, kui sööd paar-kolm tundi enne treeningut süsivesikuterikka eine.

* Enne trenni hoidu rasvasest. Rasv aeglustab seedimist, see tähendab ka, et see aeglustab süsivesikutest energia saamiseks tarvlikke ainete teket.

* Arvesta treeningu intensiivsust. Kui treening tõotab tulla intensiivne, söö enne seda paar tundi kergesti seeditav aine. Nii säästad end kõrvetistest ja kõhuvalust.

* Söö pool tundi pärast trenni. Sel ajal suudab keha kõige efektiivsemalt toidu ära kasutada.

* Ära söö liiga palju. Kui teed trenni, ei tähenda see, et võid arutult pitsat sisse ajada - see annab sulle liialt palju energiat ja ei varusta sind ka tarvilike toitainetega. Kui soovid end premeerida, vali söödavat targalt.

* Ära unusta joomist. Et vedelikupuudus ei hakkaks treeningutulemusi mõjutama, joo nii enne trenni, selle ajal kui ka pärast rassimist.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee