Toitumine | Sinu treener

Kolm trennivälist asja, mis muudavad trenni tulemused tõhusamaks 

Liigume.ee, 14. märts 2019, 19:22
Jooma peab nii enne trenni, trenni ajal kui pärast seda. PantherMedia/Scanpix
Kas sa oled kunagi mõelnud, et treeningu tõhusust mõjutab ka see, mida sa trennivälisel ajal teed?

Verily Mag toob välja kolm trennivälist asja, mida silmas pidades treenid tõhusamalt.

* Korralik uni. Puhkus ja taastumine on need, mis aitavad treeningust võimalikult palju kasu saada, sest kurnatud keha ei luba sul oma võimeid maksimaalselt rakendada. Korralik uni on oluline igal juhul, kuid pärast rasket trenni peaksid vähemalt kaks ööpäeva pausi taastumiseks tegema.

* Valgud ja süsivesikud. Sa ei tohi keha trenni kõrvalt nälga jätta. Trennijärgse vahepalana on hea süüa nii valke kui süsivesikuid sisaldavaid toite, need aitaad vastupidamist nõudvatest treeningutest taastuda. Jõu- ja painduvustreeningute korral oleks pärast treeningut mõistlik süüa valgu- ja süsivesikuterikast, kuid vähese suhkrusisaldusega toite.

* Piisav veejoomine. Jooma peab nii enne trenni, trenni ajal kui pärast seda, sest vedelikupuuduses keha ei suuda harjutusi maksimaalsel tasemel sooritada.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee