Sinu treener

VIDEO | Neli minutit harjutusi algajale treenijale (3)

Liigume.ee, 5. märts 2019, 13:41
 PantherMedia/Scanpix
Soovid kodus alustada treeninguid, kuid ei tea millest alustada? Treener Kristel Koitla näitab juuresolevas videos ette, mida teha!

Kogu treening kestab neli minutit. Esmalt loe läbi harjutuste kirjeldus ning seejärel jälgi videot ja proovi neid kaasa teha.

1. harjutus - ühe käega üles ja alla diagonaali poksimine, samas lisa juurde kerge kükk.

Kui soovid lihtsamat varianti, tee hästi väike kükiliigutus, kui soovid raskemat varianti, mine sügavamale kükki ja üles liikudes võid isegi kerge tõukega end maast lahti visata. Hoia poksiv käsi kindlasti tugev ning kontrolli all ja ära seda liigesest inertsiga välja "viska".

NB - küki tehnika on väga oluline, jälgi, et põlv ei liiguks varvastest ettepoole, kui vaja, kalluta end kehast natuke ette. Puus proovi viia hästi kaugele taha.

2. harjutus - teine käsi

3. harjutus - kohapeal jooks ja läbi küki käega põranda (või näiteks mõne kõrgema eseme - karbi või paksu raamatu) puudutamine. Kui soovid lihtsamalt teha, jookse madalalt, kui raskemalt, lisa näiteks põlvetõstejooks.

4. harjutus - korda harjutust 3.

Seejärel tee kõik harjutused veel kord läbi nind ongi neli minutit mõnusat liikumist olemas!

3 KOMMENTAARI

h
hehee 6. märts 2019, 12:13
no see video on ju komöödia kuld.... mitte küll tahtlikult vist, aga väga hea huumorina... :P
17;25 Vii oma naine treeningule ,Ära siin unista noorest naisest midagi ! 6. märts 2019, 05:57
Pigem harjutused taastavad naistel selle vajaliku tundlikuse . Naised ja mehed liikuma -nii räägib iga Füsioterapeut , Treenimine parandab teie voodielu ja vastupidavaks muutub tervis,
Loe kõiki (3)

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee