Sinu treener

Viis põhjust, miks su kõhulihased vaatamata pingutustele vormis pole (1)

Liigume.ee, 3. märts 2019 11:17
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kes meist ei igatseks vormis kõhulihaseid! Vahel võib aga juhtuda, et nende saavutamine pole niisama lihtne. Genius Beauty toob välja viis põhjust, miks su kõhulihased vaatamata pingutustele vormi ei pruugi saada.

* Su lihased on treenimata. Unusta ära kõik trikid, mis lubavad kõhulihased trimmi saada kõvasti naerdes või teatud toite süües. Kõhulihased saad vormi ainult sihipäraselt treenides. Seejuures tasub silmas pidada, et kui sa ei ole oma lihaste vormimisega tegelenud enne 30 eluaastat, on hiljem neid üsna raske trimmi saada.

* Sind kimbutab stress. Eriti just naistel kipub stressihormoonide tõttu rasv kõhupiirkonda kogunema. Seepärast ära imesta, kui ilusaid kõhulihaseid ei kuskil - õpi esmalt stressi maandama!

* Sul on halvad geenid. Eriti, mis puudutab kõhurasva kogunemist, on geneetiline mure. Sellega võitlemine võibki tulemusteta jääda.

* Sind kimbutab veepuudus. Kõhulihaste nimel joo rohkem vett ja väldi soola.

* Sa pingutad treeninguga üle. Kui oled võtnud eesmärgiks, nui neljaks, ilusad kõhulihased saavutada, ning käid selle nimel igal õhtul trennis, teed ilmselgelt valesti. Nii koormad hoopis kõhulihased üle ning siis ei ole ilusaid lihaseid loota. Püüa leida parem üks stabiilne treening, mis sulle kõige paremini sobib, ning harrasta seda järjekindlalt - siis tulevad ka tulemused.

Samal teemal

10.07.2021
Kaheksa viga, mida kiputakse kõhulihaseid treenides tegema
10.11.2020
Neli põhjust, miks hakata regulaarselt ujumas käima
15.01.2019
Lihtne harjutus, mis aitab tasakaalu ja kõhulihaseid treenida
12.01.2019
Tasub teada: millised on levinud vead kõhulihaste treenimisel?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee