Foto: PantherMedia/Scanpix
Liigume.ee 2. märts 2019 15:05
Jõusaalis käimisest tahaks alati maksimaalse välja pigistada. Ilmneb, et on üks lihtne nipp, mis sellele kaasa aitab.

Nimelt on leitud, et erinevate harjutuste vahepeal istudes või lamades puhates on võimalik treeningust paremaid tulemusi saavutada, kirjutab Women´s Health.

Põhjus on selles, et passiivselt puhates rahunevad südame töö ja hingamine kiiremini kui näiteks ringi kõndides. Nii taastub keha kiiremini ning saab järgmise harjutustesessiooni tulemuslikumalt läbi teha.

Jõusaalis on erinevate harjutuste vahel soovitatav puhata üks kuni kolm minutit.

Samal teemal

Kommentaarid  (1)

Spordihuviline 4. märts 2019 13:30
Ja suurendate südame koormust läbi selle mitu korda! See omakorda aga võib põhjustada südame ülekoormust ja sealt edasi võivad areneda erinevad südamehaigused kuni atakkini välja lõpuks. Kui sul on juba ebda teadmata mikromõrad/lõhed siis võib see kõik käia palju kiiremini. SEEGA ÄRGE ÕPTAGE INIMEST ENDA KEHA KOORMUSEGA TAPMA!!!

SISUTURUNDUS