Uudised

Lihtne nipp, mis muudab jõusaalitreeningu efektiivsemaks (1)

Liigume.ee, 2. märts 2019 15:05
Foto: PantherMedia/Scanpix
Jõusaalis käimisest tahaks alati maksimaalse välja pigistada. Ilmneb, et on üks lihtne nipp, mis sellele kaasa aitab.

Nimelt on leitud, et erinevate harjutuste vahepeal istudes või lamades puhates on võimalik treeningust paremaid tulemusi saavutada, kirjutab Women´s Health.

Põhjus on selles, et passiivselt puhates rahunevad südame töö ja hingamine kiiremini kui näiteks ringi kõndides. Nii taastub keha kiiremini ning saab järgmise harjutustesessiooni tulemuslikumalt läbi teha.

Jõusaalis on erinevate harjutuste vahel soovitatav puhata üks kuni kolm minutit.

Samal teemal

26.02.2020
VUTT-VUTT JÕUSAALI: lihastreeningu viis head mõju su tervisele
28.02.2019
Ohhoo! Kepikõnd on jõusaalis rassimisest kordi efektiivsem!
26.02.2019
MARSS JÕUSAALI! Teisipäev on parim päev trenni tegemiseks!
18.02.2019
Jõu- või kardiotreening? Kumb põletab rohkem kaloreid?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee