Uudised

Ohhoo! Kepikõnd on jõusaalis rassimisest kordi efektiivsem! (5)

Liigume.ee, 28. veebruar 2019, 21:51
Foto: Pexels
Kui soovid füüsilist vastupidavust tõsta, on kepikõnd selleks neli korda tõhusam kui jõusaalis rassimine.

Mõne aasta eest tehti Soomes uuring, milles osalesid kergelt või oluliselt ülekaalus keskealised mehed, kirjutab Yle. Uuringus osaledes kaotasid mehed kehakaalu, samuti langes nende kolesteroolitase. Samuti leidis uuring, et jõusaalis treeningd inimestel paranes aeroobne võimekus 5%, kepikõndi teinuil aga 20%.

Soome teadlased soovivad uuringuga näidata, et kuigi kepikõndi peetakse rohkem naiste ja eakate liikumisvõimaluseks, on sellest kasu ka meestele ja noortele.

Teadlased toovad veel välja, et see on tõhus spordiala ka ülekaalulistele, sest kepikõnd ei tee põlvedele ega teistele liigestele liiga. Sellest on kasu nii vähetreenituile kui ka neile, kes soovivad treeninguks suuremaid koormuseid - siis tuleb kepikõnniks lihtsalt sobivam maastik valida.

5 KOMMENTAARI

m
minu nimi 1. märts 2019, 11:37
Jõutrenn ja vastupidavus on antagonistlikud. Parem on igal juhul teha jõutrenni kui diivanil vedeleda. Algajal harrastajal toob edu mistahes liigutami...
(loe edasi)
k
Kulu 1. märts 2019, 11:31
Enamus kes kepikõnniga tegelevad ei olegi jõusaalis võimelised enam midagi tegema. Ei ole vaja võrrelda kahte erinevat asja ja lohutada inimesi kes on juba endaga ammu hädas ja näe...järsku selgus, et jõusaali ei olegi vaja sest kepikõnd oluliselt parem. 😂
Loe kõiki (5)

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee