Uudised

Ohhoo! Kepikõnd on jõusaalis rassimisest kordi efektiivsem!

Liigume.ee, 28. veebruar 2019, 21:51

5 KOMMENTAARI

m
minu nimi/ 1. märts 2019, 11:37
Jõutrenn ja vastupidavus on antagonistlikud. Parem on igal juhul teha jõutrenni kui diivanil vedeleda. Algajal harrastajal toob edu mistahes liigutamine. Kuidas läks Reporteri ilueedil ( kes isegi fitnessi eesti meistrikatel osales) Tartu maratonil ? Noore terve mehe kohta ikka üpris mannetu sooritus.
k
Kulu/ 1. märts 2019, 11:31
Enamus kes kepikõnniga tegelevad ei olegi jõusaalis võimelised enam midagi tegema. Ei ole vaja võrrelda kahte erinevat asja ja lohutada inimesi kes on juba endaga ammu hädas ja näe...järsku selgus, et jõusaali ei olegi vaja sest kepikõnd oluliselt parem. 😂
p
Priit/ 1. märts 2019, 02:25
Oleneb, mis moodi jõutrenni teha. Omast kogemusest võin öelda, et jõutrenn korralike raskuste ja lühemate pausidega parandas mul oluliselt ka vastupidavust. Võimalik muidugi, et see ülekaal mängis uuringus olulist rolli, et loogikavastased tulemused tulid.
s
sinunimi/ 28. veebruar 2019, 23:58
Oleneb mida teha jõusaalis, raskuste tõstmine kindlasti vastupidavust ei treeni, ikka jooksulindid, orbitekid, sõudeergokas ja muud säärased. Kangi tõstmine ei ole ju liikumine kui kohapeal seisad :)
n
Napsitrall/ 28. veebruar 2019, 23:11
Muidugi kepikõnd on jõusaalist kordi efektiivsem. Kui kohale kõnnid ja kepi kah saad siis isegi kümneid kordi efektiivsem. Kuigi mina isiklikult eelistan autoga kohale sõita mitte kõndida, seega harrastan hoopis kepisõitu. :-)

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee