Toitumine | Sinu treener

Milliseid aineid vajab keha lisaks trennile unistuste vormi saavutamiseks? (4)

Liigume.ee, 24. veebruar 2019, 17:59
Võib juhtuda, et vaatamata tervislikule toitumisele napib kehas vajalikke vitamiine ja mineraalaineid, mis toetaksid su püüdlusi parema vormi saavutamiseks.Foto: PantherMedia/Scanpix
Võib juhtuda, et vaatamata tervislikule toitumisele napib kehas vajalikke vitamiine ja mineraalaineid, mis toetaksid su püüdlusi parema vormi saavutamiseks.

Asi on nimelt selles, et kaalu kaotamiseks vajab keha aineid, mis aitavad peletada ebatervislikke isusid, reguleerida ainevahetust ning toetavad seedesüsteemi tööd, kirjutab Women´s Health ja toob välja seitse vitamiini/mineraalainet, mida sa võiksid enda rõõmustamiseks dieedi kõrvale tarbida.

1. Raud - rauda sisaldavad toidud aitavad vältida väsimust ja annavad jõudu tugevamalt trenni teha, mis omakorda toetab su püüdlusi kaalu kaotada. Kõige rohkem leidub rauda punases lihas.

2. C-vitamiin - päevas peaks seda tarbima vähemalt 75 grammi ning parimateks allikateks on apelsinid, paprika ja kapsas.

3. Kaltsium - päevas peaks seda tarbima 1000-1200 milligrammi ning parim allikas selle ammutamiseks on jogurt.

4. Rasvad - sööma peaks selliseid asju nagu avokaado, pähklid, lõhe ja õliiviõli. Tegemist on tervislike rasvadega, mis hoiavad näljatunde kauem eemal.

5. Vitamiin B6 - see aitab toitu energiaks muuta ning ühtlasi vähendab isu suhkrurikaste ja süsivesikuterikka toidu järele.

6.Tsink - aitab reguleerida ainevahetust. Seda leidub näiteks kõrvitsaseemnetes.

7. Magneesium - aitab kaasa lihaste kasvule ning hoiab seedimise korras. Päevas peaks seda tarbima 320-450 milligrammi ning seda leidub näiteks keedetud spinatis.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee