Liigume.ee

PÄRAST TRENNI: viis jooki, mis aitavad koormusest taastuda 

Liigume.ee, 22. veebruar 2019, 19:43
Foto: PantherMedia/Scanpix
Pärast trenni on kõige parem juua muidugi paljast vett. Pärast väga karmi trenni või kui treenid mingi võistluse jaoks, võib sobiv olla ka spordijook. Aga kui veejoomine ära tüütab või tahad väikest vaheldust, võid kaaluda ka neid võimalusi, mida pakub veebileht Healthline.

1. Šokolaadipiim, kakao. Väsimuse ja lihasvalude vastu aitab piim šokolaadiga hästi, eriti laste puhul.

2. Kookosvesi. Kookosvesi on toitainerikas ja nagu spordijookideski, on ka kookosvees palju vedelikupuudusega võitlevaid elektrolüüte.

3. Marjamahl. Marjadest, eriti kirssidest tehtud mahl aitab lihaste valu ja krampide vastu.

4. Must ja roheline tee. Ka tee on lihasvalu ärahoidmiseks hea, samuti aitab rasvade põletamisele kaasa.

5. Õlu. Kindlasti mitte mitu pudelit kesvamärjukest ja kindlasti mitte pärast iga treeningut. Pudelike lahjat õlu sisaldab piisavalt süsivesikuid, et väsimusega võidelda. Tegelikult piisaks täiesti ka alkoholivabast õllest.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee