Liigume.ee

Kaal ei lange? Viis põhjust, miks trennist tolku pole 

Liigume.ee, 21. veebruar 2019, 18:41
Ära usalda liigselt masinaid! PantherMedia/Scanpix
Oled trenni teinud juba aastaid, kuid vööümbermõõt ei vähene ja kaal ei lange? Põhjused võivad olla väga lihtsad.

• Sa arvad, et trenni tehes võid palju süüa. On üsna levinud, et trenni tegijas kipuvad palju sööma. Nad on veendunud, et kulutavad trennis kõik sisse söödud kalorid, kirjutab Huffington Post. See on aga puhas vale! Selle asemel tuleks välja arvutada, kui palju kaloreid liikudes kulub ning süüa siis sellele vastavalt.

• Sa piitsutad end liigselt. Kui oled pärast treeningut omadega nii läbi, et tahaksid ülejäänud päeva vaid voodis lamada, tegid endale treeninguga tõenäoliselt kasu asemel hoopis kahju. Liigne enesepiitsutamine mõjub kehale nimelt vastupidiselt, ületreening põhjustab aga magusaisu, nõrgestab immuunsüsteemi ning toob kaasa unetuse ehk toob endaga kaasa kõik selle, mis kipub kaalu kasvatama.

• Sa usud liigselt masinaid. Jõusaalides kipuvad masinad kaloripõletust valesti mõõtma. Enamasti eksivad masinad u 30% treenija kahjuks. Arvuta oma kalorikulu ise!

• Su treening ei ole tasakaalustatud. Et saada kaunimat keha, peab treening olema vaheldusrikas – ühest kindlast tegevusest, mis on su lemmik, ei piisa.

• Sa oled langenud rutiini. Loe ka eelmist punkti. Lisaks sellele, et ühest kindlast asjast ei piisa keha vormimiseks, muutub see ka vastikuks rutiiniks. Keha harjub sellega igatahes ära ning ei pinguta enam vajalikul määral, nii kulutab ta trenni tehes ka järjest vähem kaloreid. Ära lange rutiini, proovi ka teisi treeningstiile, et pakkuda oma kehale väljakutseid.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee